Електромобіль Nissan Leaf 2018 vs Nissan Leaf 2011

Для тих, хто хоче стати власником більш потужної версії електрокара Nissan Leaf компанія випустила у 2018 році нову версію, яка виділяється на фоні Nissan Leaf 2011-2017 року випуску безліччю конструктивних і технічних поліпшень.

Новий Nissan Leaf 2018 може похвалитися батареєю з великою ємністю, показник якої становить 40 кВт на годину в порівнянні з 24 кВт на годину у минулій моделі, що забезпечує більший запас ходу автомобілю до 300 кілометрів. Варто відзначити те, що збільшення даних показників не вплинуло на збільшення ваги акумуляторних батарей – вона залишилася незмінною. Потужність електродвигуна також істотно збільшилася – в автомобілі 2018 року встановлено електродвигун потужністю 110 кВт, в той час як Nissan Leaf 2011-2017 року оснащений більш слабким двигуном на 80 кВт, відповідно зросли і кінські сили з 107 до 147. До 100 кілометрів на годину Nissan Leaf 2018 року розганяється всього за 7.9 секунд. У новій версії Nissan Leaf 2018 покращена продуктивність – мінімізовано час для розгону завдяки більш ефективному крутному моменту і більш потужному двигуну та покращені аеродинамічні показники. Завдяки тому, що кузов нового автомобіля виконаний в новому корпусі, який характеризується підвищеною аеродинамікою, коефіцієнт опору знизився з позначки 0.29 до позначки 0.28.

Встановлено набір вдосконалених систем і технологій, які допоможуть максимально автоматизувати процес водіння і паркування, а також зроблять експлуатацію електромобіля безпечнішою як для водія, так і пасажирів.

Інтер’єр Nissan Leaf 2018 також був перероблений. Електромобіль отримав нову центральну консоль з інтегрованою мультимедійною системою. А водієві дісталася сучасна цифрова приладова панель. Крім основного чорного кольору, в салоні присутній синій колір, що підкреслює високу технологічність електричного Nissan Leaf. Багато елементів дизайну тепер виглядають «преміально».

Однак, деякі рішення все ж перекочували зі старого Nissan Leaf 2011-2017 року. Одна з особливостей електрокара – система e-Pedal. Це електронна педаль газу, за допомогою якої можна прискорюватися та зупинятися, не задіюючи звичайне гальмо. Коли водій повністю відпускає акселератор, автоматично включається система рекуперації і механічні гальма, і автомобіль повністю зупиняється. Машина може стояти на місці навіть на крутих підйомах без натискання на гальмо. Також Nissan Leaf оснастили системою автономного водіння – електроніка вміє утримувати електромобіль в своїй смузі, розганятися і гальмувати автоматично.

Ще одною цікавою особливістю нового Nissan Leaf 2018 року є система інтелектуального розподілу енергії. Відтепер батарея нового Nissan Leaf це не просто заправний термінал, а й мобільний енергетичний девайс, заряджаючи який електромобіль проникає (інтегрується) в енергетичну мережу, стаючи його частиною. Крім того, інтеграція має на увазі двосторонню підзарядку, тобто автомобіль не тільки може забирати, а й може віддавати електроенергію. Мається на увазі, що система інтелектуального розподілу електроенергії, яка, наприклад, допомагає зберігати надлишкову енергію в денний час, а заряджати електромобіль тільки вночі, під час дії дешевих тарифів, а потім компенсувати різницю на інших зарядних станціях. Надалі система передбачає можливість навіть заробляти на подібних маніпуляціях.

Зважаючи на усе вищесказане, можна зробити висновок, що Nissan Leaf 2018 року випуску — це не рестайлінг попередньої моделі, він є абсолютно новим електромобілем з вражаючими можливостями, а з попередньою моделлю у нього є тільки одна схожість назва.