Ремонт та обслуговування електромобілів: переваги перед ДВЗ

Щодо питань обслуговування та ремонту електрокара – експерти в один голос стверджують, що з цим, як і з зарядкою, в Україні жодних проблем не виникає. Адже конструкція таких машин багато у чому співпадає з конструкцією звичайних автівок з якими майстри СТО дуже добре знайомі, а електродвигун у сервісному плані навіть простіший за ДВЗ (двигун внутрішнього згоряння).

Варто пам’ятати, що електрокари мають вагомі переваги – наприклад, зношення двигуна та привідної частини набагато менші, ніж у бензинового автомобіля. Крім того, АКБ електромобіля має подовжений термін експлуатації – від 10 років і вище.

ремонт електромобілів у львовіВласне ремонт та обслуговування електрокара можна розбити на декілька частин.

Бортова електроніка.

В цьому плані електромобіль практично нічим не відрізняється від звичайного авто – все приблизно схоже. Єдина суттєва відмінність – система опалення, яка в електрокарі використовує електронагрівач, подібний на фен або ж тепловий насос.

Ходова частина.

І тут відмінності немає, завдяки чому питання сервісу та дрібного ремонту можна вважати фактично вирішеним. Тим більше, що у електромобіля спостерігаються такі позитивні моменти як зменшення зносу гальмівних колодок (через рекуперативне гальмування) та передньої підвіски через менше навантаження від легкого електродвигуна.

Електричний привід, АКБ, електричний двигун та вбудований зарядний пристрій (ЗП).

Останній компонент питань не викликає – ЗП є надійним вузлом, а у випадку його пошкодження він без проблем замінюється.

Електродвигун також іноді може вимагати заміни, але слід врахувати, що його конструкція набагато простіша від традиційного ДВЗ і, завдяки такій простоті, це вкрай надійний компонент, де, по суті, нема чому ламатися. Сервісу електричний двигун також не потребує, адже у ньому відсутні 99% деталей, що належать до «групи ризику» у конструкції традиційного двигуна.

Замість повноцінного техогляду (ТО) достатньо раз на рік замінити фільтр салону, перевірити двірники, гальмівні колодки, роботу бортового комп’ютера. Але раз у 2-4 роки все ж таки треба буде замінити антифриз для охолодження АКБ, гальмівну рідину, зношені колодки, мастило у редукторі.